Garance spokojenosti

Podzim, studené počasí, méně slunečního svitu. První káva do pěti minut po probuzení, další do hodiny. A pravidelně doplňovat kofein, ať se to do večera nějak doklepe. Říkáte si, že to musí jít i jinak? Souhlasíme! Ne, stálá únava není normální, ač se tak začátek 21. století snaží tvářit. Nemusíte se tedy cítit vůbec provinile, pokud si chcete dopřát 8 hodin spánku a tvrdý pracovní drill občas vyměnit za relaxaci. Tělo a především mozek vám za to poděkují. Ptali jsme se, které triky, jak se zbavit únavy, fungují vám. Nenajdete zde tedy výsledky jakýchsi vzdálených studií s neaplikovatelnými doporučeními. Jsou to rady od lidí. Pro vás.

Rada č. 1 - ZEN

No dobře, zenový klid necháme mistrům z východního světa, ale trocha té psychické pohody prospěje všem. Chronický stres je totiž hlavním spouštěčem dlouhodobé únavy. Jak s ním zatočíte, je na vás. Pro někoho je to pravé ořechové krátká odpolední procházka či půl hodinka na jógamatce, někdo si nejvíce odpočine při krátké exkurzi do světa fantazie díky knížkám. Cokoli vám dovolí si tak trochu restartovat mysl.

"Dlouho jsem šidila spánek během týdne a vše pak doháněla o víkendech. Úroveň energie mi však klesala a klesala a pracovní dny jsem spíše přežívala než užívala."

— Adéla K. studentka vysoké školy

Did you know that?

Superhvězda sprintu na sto metrů Usain Bolt si při mnoha příležitostech před překonáním světového rekordu šel zdřímnout.

A co když žádná rada nezabere?

No dobře, zenový klid necháme mistrům z východního světa, ale trocha té psychické pohody prospěje všem. Chronický stres je totiž hlavním spouštěčem dlouhodobé únavy. Jak s ním zatočíte, je na vás. Pro někoho je to pravé ořechové krátká odpolední procházka či půl hodinka na jógamatce, někdo si nejvíce odpočine při krátké exkurzi do světa fantazie díky knížkám. Cokoli vám dovolí si tak trochu restartovat mysl.

Something went wrong, please contact us!
Váš košík0
Mezisoučet:
Doprava při objednávce nad 1 500 Kč zdarma