Linda: 3 věci, díky kterým stíhám práci, blog a osobní život

Od Linda Adamčíková

Ahoj, jmenuji se Linda Babušík Adamčíková a dnes bych se s tebou chtěla podělit o několik tipů, jak lépe naplánovat své dny. Občas jsem ráda, že den má jen 24 hodin. Kdyby jich měl víc, musela bych si “vymyslet” další nové aktivity. Jsem totiž typ člověka, který chvíli neposedí na jednom místě a potřebuje toho co nejvíc zažít a mít v plánu. Moje máma s úsměvem na tváři vzpomíná na moje dětství a moje slova, že jsem musela být všude a všechno stihnout. Víceméně mi to tak zůstalo dodnes a díky tomu stihnu za den hodně povinností a rolí – např. Mluvčí Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košicích, módní blogerka, doktorandka, manželka… Samozřejmě kromě toho stíhám i cvičení, chvíle s rodinou či kamarádkami a relax.

Jak vypadá můj den?

Většina mých dnů začíná přibližně v 6 ráno. Jakmile se nachystám a udělám ze sebe “člověka” (nasnídám se, umyju, učešu, nalíčím a obleču), jedu na kole přibližně 15 minut na univerzitu. V práci trávím přibližně 8 hodin denně. Když mám za sebou všechny povinnosti mluvčí a doktorandky, následují blogové úkoly, na které se vždycky těším. Buď mě čeká nějaké zajímavé focení nebo setkání s klienty. Samozřejmě nevynechám ani poobědové cvičení a jízdu na kole domů. Večerní chvíle trávím nejčastěji s manželem, případně se věnuji e-mailům nebo setkání se s kamarádkami.

Denní tipy pro produktivnější den 👍

Pošleme vám každé ráno jeden tip. Pohodlně do Messengeru. Proč používat režim Letadlo, jak denně vypít víc vody a spousta dalších užitečných tipů. Přidejte se k tisíci odběratelů!

Moji tři “pomocníci”

Nabité dny mi pomáhají zvládat hned tři věci, bez kterých bych byla rozhodně ztracená.

1. Plánování

Připomínky v telefonu, to-do listy či společný kalendář s mým manželem. Bez těchto věcí si neumím představit svůj den. Mám ráda, když si věci můžu dopředu naplánovat a promyslet. Připouštím, že občas není od věci také improvizace či spontánní akce, které odlehčí nabité dny, přísný harmonogram či časový management.

Zdroj: instagram.com/lapkinn

2. Pravidelný relax

Střídání práce a oddychu jsou pro mě základem duševní rovnováhy. Proto se po psychické aktivitě na univerzitě či při blogování snažím dopřát dostatek času pro relax v podobě pohybu či cvičení. Osvědčilo se mi cvičení Xbody, na kole do práce a zpátky, ale také oddychové chvíle ve wellness nebo při masáži.

3. Mindflow

Jsem vděčná, že jsem poznala skvělého parťáka pro produktivní dny – Mindflow. Velmi mi během dne pomáhá a skvěle mě “nakopne” ve chvíli, kdy jsem ospalá nebo prokrastinuji. Přiznám se, že jsem se ze začátku bála negativních účinků jako při ginko bilobě. Dodnes si pamatuji, jak jsem si ji koupila během magisterského studia a zkouškového a po prvních dnech užívání jsem dostala strašné migrény, že jsem ji přestala okamžitě brát. Při Mindflow se nic takového nestalo, právě naopak, díky němu jsem začala být efektivnější. Oceňuji proto jeho účinky, přírodní složení a fakt, že je vhodný i pro vegany. Teď jsem doporučila Mindflow i svému manželovi, který ho v náročném období začal taky užívat a je s ním také spokojený. Takže v naší domácnosti máme s Mindflow hned dvojnásobnou flow. 🙂

Sleduj náš FacebookInstagram

Pokračovat na →  První rok Mindflow