Bára: 3 věci, díky kterým naplno zvládám školu, práci i osobní život

Od Bára Kofferová

Ahoj, jmenuji se Barbora Kofferová a chci se s vámi podělit o kousek svého já. O tu část, kde jsem šílený workoholik a perfekcionista zároveň. Ačkoliv se může zdát, že to jsou příjemné vlastnosti, tak vás zklamu. V hlavě na vás totiž neustále křičí človíček, kterého málo nenasytí a tak makáte a makáte, dokud můžete. A to je důvod, proč jsem produktivní. Nestačí mi jedna dvě aktivity, abych uspokojila své vlastní já. Být spokojený sám se sebou je totiž jednou z nejdůležitějších náplní celého života.

A co tedy v takové dny dělám? Jsem studentkou umělecké školy, přešla jsem z jedné školy na druhou kvůli zdraví, za což jsem ráda, protože mám možnost si vybudovat vlastní značku a dělat cokoliv se mi zachce, ještě v roli studenta. 8–10 hodin trávím ve škole, to pochopitelně dost vyšťaví a často nezbývá moc energie na nic jiného. Po večerech ale cvičím, píšu, věnuju se blogu a Instagramu a chodím s přáteli ven. Maluji také obrazy, jak na zakázku, tak do školy. Snažím se z těch 24 hodin prostě vymáčknout maximum, abych nasytila toho panáčka tam uvnitř a usínala naplněná vděčností.

Jak vlastně tohle všeho stíhám? Žádná věda v tom není, pomáhají mi hlavně tyhle tři věci…

Zdroj: instagram.com/barbora_kofferova

Plánování a mindset

Nedokážu si představit, že bych večer usínala s pocitem, že nevím, co bych další den měla v plánu. Co další den, alespoň týden dopředu! Díky tomu jsem nejen efektivnější, ale nemusím nad vším tolik přemýšlet. Získám tak energii, kterou mohu použít k jiné aktivitě. Všechno je to o hlavě, jakmile změním špatnou myšlenku na dobrou, dějí se mi krásné věci. Proto je potřeba být vděčná. Za všechno.

Jídlo a spánek

Jako další nesmím opomenout kvalitní jídlo, pitný režim a hlavně spánek, bez kterého to prostě nejde. Už delší dobou se snažím poslouchat své tělo. Nic mu nezakazuju, poslouchám, oč mě žádá. Když je unavené, dopřeju mu dostatek spánku a druhý den jsem výkonnější. Když mám chuť na čokoládu, tak si ji zkrátka dám. To je naprosto v pořádku. Zařadila jsem do svého jídelníčku převážně ovoce, zeleninu, veškeré vitamíny a bílkoviny. Ráno si nedokážu představit bez smoothie, které mě nakopne do nového krásného dne. Že bychom měli pít hlavně čistou vodu, jsme slyšeli snad už ve školce. Bez toho to nejde. Proto se snažím pít tak, abych nikdy neměla žízeň, neustále upíjím a denně získám do svého těla 2–3 litry vody.

Mindflow

Už nějakou dobu používám na zahnání únavy a nakopnutí produktivity Mindflow, přírodní doplněk stravy pro maximální soustředění a energii. Pro dosažení takzvaného flow mi pomáhají dvě tobolky, po kterých zvládnu udělat někdy až 3× více práce. Mindflow se mi výborně hodí na chvíle, kdy se cítím neproduktivní, prokrastinuji nebo jsem ospalá. Líbí se mi, že obsahuje pouze sedm přírodních látek v rostlinné tobolce. Žádná barviva, žádné cukry a je vhodné i pro vegany.

Mindflow je pro mě super volbou hlavně z důvodu, že mi kafe ani moc nechutná a navíc po něm okamžitě usínám. Je to také skvělá náhrada nezdravých a neúčinných energy drinků, po kterých se mi občas i klepe tělo, a při mém tlaku rychle tluče srdce. Po Mindflow sahám po práci, či škole, když mám ještě spoustu věcí před sebou. Většinou si vezmu tobolku nebo dvě, několik hodin naplno makám, úplně zapomenu na čas a pak se divím, že jsem tak dlouho vydržela. Účinek Mindflow cítím do 20 minutek a flow vydrží úplně v pohodě 3–4 hodiny. K ještě lepšímu výkonu se mi osvědčilo si vzít navíc i hořčík a navrch banán jako menší svačinku.

Kombinace plánování, správného mindsetu, jídla, spánku a Mindflow je tedy tím, co mi pomáhá vyšťavit z každého dne maximum. Určitě ale platí, že všeho s mírou! Tělo a psychika potřebuje čas od času vypnout, zrelaxovat, na to se nesmí zapomenout.

Zdroj: instagram.com/barbora_kofferova

Sledujte náš FacebookInstagram

Denní tipy pro vaši produktivitu 👍

Pošleme vám každý den jeden tip. Budete produktivnější, uděláte víc práce za méně času a zlepšíte svůj pracovní i osobní život. Pohodlně, rychle, do vaší Messenger aplikace.